Всичко започна, когато видях някой снимки 
И понеже, за болестта offroad няма лек!
Веднага беше поръчан 2,5" lift kit :roll:
Бях озадачен от цената, до България дойде за 350лв.
(Американските коли били скъпи за поддръжка а?)
Намерих си и упътвания за монтажа:
http://www.offroad-friends.com/ftp/vlazarov/Lift_Liberty/P10527.pdf
http://www.offroad-friends.com/ftp/vlazarov/Lift_Liberty/P10537.pdf
http://www.offroad-friends.com/ftp/vlazarov/Lift_Liberty/INSTALLATION%20INSTRUCTIONS.pdf
Започна се от тук, така изглеждаше колата преди лифта:
А така след монтирането на кита: :twisted:
Ето и как се случи това:
Измерваме състоянието на ходовата част преди лифта:
http://www.offroad-friends.com/ftp/vlazarov/Lift_Liberty/Liberti_Vladi333/Reglaj_predi_lift.JPG
Чудене как да прецакаме колата на шефа :lol:
Оригиналното окачване отзад:
Измерваме колко е разстоянието до калника оригинално отзад:
Докато се усетя, вече подложките отзад бяха сложени:
Оригиналното окачване отпред:
Ето и размерите преди лифта отпред:
Сглобен макферсона с подложките:
Макферсонът монтиран на място и всичко закачено:
Гадните тампони на стабилизиращата щанга, дето се разбиха да 7000км.
Ето и новите тампони за стабилизиращата щанга, вече усилени:
Да премерим какво сме сътворили отпред:
Хайде и отзад:
Хайде сега на реглаж:
http://www.offroad-friends.com/ftp/vlazarov/Lift_Liberty/Liberti_Vladi333/Reglaj_sled_lift.JPG
Сходимостта затворена с по един градус на колело, или общо два градуса затворена сходимост след лифта!
I'm sorry for language!
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
You must be registered for see images
И понеже, за болестта offroad няма лек!
Веднага беше поръчан 2,5" lift kit :roll:
You must be registered for see images
You must be registered for see images
Бях озадачен от цената, до България дойде за 350лв.
Намерих си и упътвания за монтажа:
http://www.offroad-friends.com/ftp/vlazarov/Lift_Liberty/P10527.pdf
http://www.offroad-friends.com/ftp/vlazarov/Lift_Liberty/P10537.pdf
http://www.offroad-friends.com/ftp/vlazarov/Lift_Liberty/INSTALLATION%20INSTRUCTIONS.pdf
Започна се от тук, така изглеждаше колата преди лифта:
You must be registered for see images
А така след монтирането на кита: :twisted:
You must be registered for see images
Ето и как се случи това:
Измерваме състоянието на ходовата част преди лифта:
http://www.offroad-friends.com/ftp/vlazarov/Lift_Liberty/Liberti_Vladi333/Reglaj_predi_lift.JPG
Чудене как да прецакаме колата на шефа :lol:
You must be registered for see images
Оригиналното окачване отзад:
You must be registered for see images
You must be registered for see images
Измерваме колко е разстоянието до калника оригинално отзад:
You must be registered for see images
Докато се усетя, вече подложките отзад бяха сложени:
You must be registered for see images
Оригиналното окачване отпред:
You must be registered for see images
Ето и размерите преди лифта отпред:
You must be registered for see images
Сглобен макферсона с подложките:
You must be registered for see images
Макферсонът монтиран на място и всичко закачено:
You must be registered for see images
You must be registered for see images
Гадните тампони на стабилизиращата щанга, дето се разбиха да 7000км.
You must be registered for see images
Ето и новите тампони за стабилизиращата щанга, вече усилени:
You must be registered for see images
Да премерим какво сме сътворили отпред:
You must be registered for see images
Хайде и отзад:
You must be registered for see images
Хайде сега на реглаж:
http://www.offroad-friends.com/ftp/vlazarov/Lift_Liberty/Liberti_Vladi333/Reglaj_sled_lift.JPG
Сходимостта затворена с по един градус на колело, или общо два градуса затворена сходимост след лифта!
I'm sorry for language!